Σας ενημερώνουμε ότι η Κα Μιχαέλα Κιτικάρου αποχώρησε από το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του 20ου Δημοτικού Αγ. Δημητρίου.
Τη θέση της καταλαμβάνει η Κα Μπέτυ Φαναρά ως πρώτη αναπληρωματική υποψήφια.
Καλή επιτυχία στη Μπέτυ !
—————
Πίσω