Αλλαγή στη σύνθεση του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων 20ου Δημοτικού

2013-04-15 23:28

Σας ενημερώνουμε ότι η Κα Μιχαέλα Κιτικάρου αποχώρησε από το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του 20ου Δημοτικού Αγ. Δημητρίου.

Τη θέση της καταλαμβάνει η Κα Μπέτυ Φαναρά ως πρώτη αναπληρωματική υποψήφια.

Καλή επιτυχία στη Μπέτυ !

—————

Πίσω