Αποκριάτικη γιορτή 2015

2015-02-12 13:06

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ –

ΣΑΒΒΑΤΟ 14 ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΚΗ 15 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

 

Ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων προσκαλεί τα παιδιά και τους γονείς τους στην αποκριάτικη γιορτή που διοργανώνει το Σαββατοκύριακο 14 και 15 Φεβρουαρίου 2015 στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου. Η γιορτή μας θα πραγματοποιηθεί σύμφωνα με το παρακάτω πρόγραμμα και σάς παρακαλούμε θερμά για την τήρηση του ώστε να διασφαλίσουμε ότι τα παιδιά μας θα διασκεδάσουν ξένοιαστα και με ασφάλεια:

 

·       Σάββατο 14 Φεβρουαρίου, 6.30 μμ - 9.30 μμ για τις τάξεις Δ', Ε' και ΣΤ'

·       Κυριακή 15 Φεβρουαρίου, 10.30 πμ – 13.30 μμ για τις τάξεις  Α', Β' και Γ'

 

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει:

·       Διασκέδαση για όλα τα παιδιά με πρόγραμμα από έμπειρη ομάδα ψυχαγωγών

·       Φαγητό για τα παιδιά και καφέ για τους μεγάλους

 

Η είσοδος στη γιορτή - η οποία απευθύνεται αποκλειστικά και μόνο στα παιδιά του σχολείου και τους γονείς τους - είναι δωρεάν, τα παιδιά δεν θα πρέπει να φέρουν μαζί τους υλικά όπως αφρούς, κομφετί, κ.λπ., ενώ οι συνοδοί είναι υπεύθυνοι για την ασφάλεια των παιδιών τόσο κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στο χώρο του σχολείου όσο και κατά την ώρα της αποχώρησης τους.

 

Το Δ.Σ. του

Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του

20ου Δημοτικού Σχολείου Αγίου Δημητρίου

—————

Πίσω