Αποκριάτικη γιορτή

2013-02-21 00:00

Ο Σύλλογος γονέων και κηδεμόνων σας προσκαλεί στον ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΟ ΧΟΡΟ του σχολείου μας, το Σάββατο 2 Μαρτίου 2013 και ώρα 6:30 το απόγευμα, στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας.

Η είσοδος είναι 2 ευρώ για τους ενήλικες και δωρεάν για τα παιδιά. Επιτρέπεται η είσοδος σε παιδιά δημοτικού με τους συνοδούς τους.

Απαγορεύονται στο χώρο του σχολείου οι αφροί, σπρέι, χαρτοπόλεμος καθώς και το κάπνισμα εντός των χώρων του σχολείου μας.

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την κατανόηση και σας περιμένουμε με χαρά στην εκδήλωσή μας.

Με εκτίμηση

Σύλλογος γονέων & κηδεμόνων

20ου δημοτικού σχολείου Αγ. Δημητρίου

—————

Πίσω