Αρχική Σελίδα > Δήλωση συμμετοχής στο 2ο Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου
Δήλωση συμμετοχής στο 2ο Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου
2013-03-16 00:00
Το σχολείο μας θα συμμετάσχει στο 2ο πρωτάθλημα ποδοσφαίρου που διοργανώνει η Ενωση γονέων Δήμου Αγ. Δημητρίου. Παρακαλούμε τους γονείς που θέλουν τα παιδιά τους να συμμετάσχουν στην ομάδα, να δηλώσουν τη συμμετοχή τους στο σύλλογο γονέων.