Δήλωση συμμετοχής στο 2ο Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου

2013-03-16 00:00

 

Το σχολείο μας θα συμμετάσχει στο 2ο πρωτάθλημα ποδοσφαίρου που διοργανώνει η Ενωση γονέων Δήμου Αγ. Δημητρίου. Παρακαλούμε τους γονείς που θέλουν τα παιδιά τους να συμμετάσχουν στην ομάδα, να δηλώσουν τη συμμετοχή τους στο σύλλογο γονέων.

Κατεβάστε τη δήλωση συμμετοχής από εδώ

 

—————

Πίσω