Οικονομική ενίσχυση για το συμμαθητή μας

2013-06-05 11:11

Αγαπητοί γονείς,

Σχεδόν από την αρχή της σχολικής χρονιάς που διανύουμε, απουσιάζει ένα από τα παιδιά του σχολείου μας, λόγω υγείας.

Βρίσκεται στο εξωτερικό αρκετό καιρό, αναμένοντας το κατάλληλο μόσχευμα.

Ως Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων σας ζητάμε αν μπορείτε να προσφέρετε την οποιαδήποτε οικονομική βοήθεια.

Καταλαβαίνουμε πόσο δύσκολα είμαστε όλοι αυτή την εποχή αλλά θεωρούμε οποιαδήποτε οικονομική ενίσχυση είναι πολύτιμη.

Παρακαλούμε όποιος θέλει να προσφέρει το οποιοδήποτε χρηματικό ποσό, θα μπορεί να το προσφέρει σε ασφαλισμένο κουτί που θα βρίσκεται στο γραφείο της Διευθύντριας του σχολείου μας (Κας Καραγιάννη). 

 

Με εκτίμηση

Ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων

20ου Δημοτικού Σχολείου

—————

Πίσω