Πρόγραμμα καλοκαιρινών εκδηλώσεων 20ου Δημοτικού

2013-06-05 11:09

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ
20ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων του 20ου Δημοτικού σχολείου Αγίου Δημητρίου, σας ενημερώνουν για τις εκδηλώσεις που θα πραγματοποιήσουν.

  • Παρασκευή 7/6/2013 και ώρα 20:00μ.μ. στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας:
    «Ένα ταξίδι στη μουσική και το χορό». Θα συμμετέχουν όλοι οι μαθητές του σχολείου μας για να μας ταξιδέψουν στη μουσική και το χορό.
    Υπεύθυνοι εκπ/κοι: Χρόνη Δήμητρα, Γκαραβέλα Βαρβάρα.
  • Σάββατο 8/6/2013 και ώρα 19:00μ.μ. στην αίθουσα του θεάτρου μας:
    1. Οι μαθητές που παρακολουθούν τα μαθήματα μουσικής του Συλλόγου γονέων θα παρουσιάσουν την δουλειά τους.
      Υπεύθυνη η Κα Εμμανουέλα Φλαμουρίδου.
    2. «Ο ΚΥΚΛΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΙΜΩΛΙΑ». Θεατρική παράσταση του πρώτου τμήματος της θεατρικής αγωγής του Συλλόγου Γονέων.
      Υπεύθυνη η Κα Ιωάννα Μενδρινού.
  • Κυριακή 9/6/2013 και ωρα 11:00π.μ. στην αίθουσα του θεάτρου μας:
    «ΤΑ ΜΑΓΙΚΑ ΜΑΞΙΛΑΡΙΑ». Θεατρική παράσταση του δεύτερου τμήματος της θεατρικής αγωγής του Συλλόγου Γονέων.
    Υπεύθυνη η Κα Ιωάννα Μενδρινού
  • Κυριακη 9/6/2013 και ωρα 19:00μ.μ στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας:
    1. Επίδειξη από τα τμήματα των Παραδοσιακών χορών με υπεύθυνη την κα Ευαγγελία Καμνιώτη.
    2. Επίδειξη από τα τμήματα του Σύγχρονου Χορού με υπεύθυνη την κα Ανδρονίκη Μαραθάκη.
    3. Επίδειξη από τα τμήματα της Ρυθμικής με υπεύθυνη την κα Κατερίνα Κοκκόση.
    4. Επίδειξη από το τμήμα του Tae Kwon Do με υπεύθυνο τον Κο Ιωσήφ Μαρινάκη.
  • Δευτέρα 10/6/2013 και ώρα 19:00μ.μ στην αίθουσα του του θεάτρου μας:
    1. «GOLDYLOCKS AND THE THREE BEARS” (H χρυσομαλλούσα και οι τρείς αρκούδες). Θεατρική παράσταση στην Αγγλική γλώσσα από τους μαθητές της Β1’ Τάξης. Υπεύθυνη Εκπ/κος: Μαυρομμάτη Μαίρη.
    2. «THE STORY OF THE RAINBOW» ( Η ιστορία του Ουράνιου τόξου)
      Θεατρική παράσταση στην Αγγλική γλώσσα από τους μαθητές της Β2’ Τάξης.
      Υπεύθυνη Εκπ/κος: Χονδροκωστοπούλου Δήμητρα.
  • Τρίτη 11/6/2013 και ώρα 19:00μ.μ. στην αίθουσα του θεάτρου μας:
    Πάρτυ της Στ Δημοτικού.
  • Παρασκευή 14/6/2013 και ώρα 19:00μ.μ. στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας:
    Ο Συλλογος Γονέων & Κηδεμόνων θα πραγματοποιήσει την καλοκαιρινή γιορτή για όλα τα παιδιά του σχολείου μας.

Ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων σας εύχονται καλό καλοκαίρι!

—————

Πίσω