Πρόγραμμα καλοκαιρινών εκδηλώσεων 20ου Δημοτικού
2013-06-05 11:09
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ
20ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων του 20ου Δημοτικού σχολείου Αγίου Δημητρίου, σας ενημερώνουν για τις εκδηλώσεις που θα πραγματοποιήσουν.
- Παρασκευή 7/6/2013 και ώρα 20:00μ.μ. στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας:
«Ένα ταξίδι στη μουσική και το χορό». Θα συμμετέχουν όλοι οι μαθητές του σχολείου μας για να μας ταξιδέψουν στη μουσική και το χορό.
Υπεύθυνοι εκπ/κοι: Χρόνη Δήμητρα, Γκαραβέλα Βαρβάρα.
- Σάββατο 8/6/2013 και ώρα 19:00μ.μ. στην αίθουσα του θεάτρου μας:
- Οι μαθητές που παρακολουθούν τα μαθήματα μουσικής του Συλλόγου γονέων θα παρουσιάσουν την δουλειά τους.
Υπεύθυνη η Κα Εμμανουέλα Φλαμουρίδου.
- «Ο ΚΥΚΛΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΙΜΩΛΙΑ». Θεατρική παράσταση του πρώτου τμήματος της θεατρικής αγωγής του Συλλόγου Γονέων.
Υπεύθυνη η Κα Ιωάννα Μενδρινού.
- Κυριακή 9/6/2013 και ωρα 11:00π.μ. στην αίθουσα του θεάτρου μας:
«ΤΑ ΜΑΓΙΚΑ ΜΑΞΙΛΑΡΙΑ». Θεατρική παράσταση του δεύτερου τμήματος της θεατρικής αγωγής του Συλλόγου Γονέων.
Υπεύθυνη η Κα Ιωάννα Μενδρινού
- Κυριακη 9/6/2013 και ωρα 19:00μ.μ στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας:
- Επίδειξη από τα τμήματα των Παραδοσιακών χορών με υπεύθυνη την κα Ευαγγελία Καμνιώτη.
- Επίδειξη από τα τμήματα του Σύγχρονου Χορού με υπεύθυνη την κα Ανδρονίκη Μαραθάκη.
- Επίδειξη από τα τμήματα της Ρυθμικής με υπεύθυνη την κα Κατερίνα Κοκκόση.
- Επίδειξη από το τμήμα του Tae Kwon Do με υπεύθυνο τον Κο Ιωσήφ Μαρινάκη.
- Δευτέρα 10/6/2013 και ώρα 19:00μ.μ στην αίθουσα του του θεάτρου μας:
- «GOLDYLOCKS AND THE THREE BEARS” (H χρυσομαλλούσα και οι τρείς αρκούδες). Θεατρική παράσταση στην Αγγλική γλώσσα από τους μαθητές της Β1’ Τάξης. Υπεύθυνη Εκπ/κος: Μαυρομμάτη Μαίρη.
- «THE STORY OF THE RAINBOW» ( Η ιστορία του Ουράνιου τόξου)
Θεατρική παράσταση στην Αγγλική γλώσσα από τους μαθητές της Β2’ Τάξης.
Υπεύθυνη Εκπ/κος: Χονδροκωστοπούλου Δήμητρα.
- Τρίτη 11/6/2013 και ώρα 19:00μ.μ. στην αίθουσα του θεάτρου μας:
Πάρτυ της Στ Δημοτικού.
- Παρασκευή 14/6/2013 και ώρα 19:00μ.μ. στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας:
Ο Συλλογος Γονέων & Κηδεμόνων θα πραγματοποιήσει την καλοκαιρινή γιορτή για όλα τα παιδιά του σχολείου μας.
Ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων σας εύχονται καλό καλοκαίρι!
—————
Πίσω