Αγαπητοί γονείς,
Ο Σύλλογος Γονέων 20ου Δημοτικού διοργανώνει συλλογή τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης για τις άπορες οικογένειες του σχολείου μας. Οποιοι από εσάς το επιθυμούν, μπορείτε να φέρνετε τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης στα γραφεία του συλλόγου κατά τις ώρες λειτουργίας του.
Σύλλογος Γονέων 20ου Δημοτικού
—————