
Το σχολείο μας συμμετείχε στο 2ο πρωτάθλημα ποδοσφαίρου δημοτικών σχολείων Αγ. Δημητρίου που έγινε στις 13 & 14 Απριλίου στο γήπεδο του Ασυρμάτου.
Το σχολείο μας κατέκτησε την 3η θέση ανάμεσα σε 12 δημοτικά σχολεία του δήμου μας.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα:
Ομιλοι:
20ο-7ο: 4-1
20ο-6ο: 1-5
20ο-11ο: 1-1
Προημιτελικοί:
20ο-21ο:3-1
Ημιτελικοί:
20ο-6ο: 1-2
Μικρός τελικός:
20ο-13ο: 3-2
Η σύνθεση της ομάδας μας:
Νικήτας Ασημάκης (Ε1), Στεπάν Γλουσίκιν (Ε1), Αριστείδης Ζωιτάκης (Ε1), Σωτήρης Καλπίας (Ε1), Μάνος Καφίρης (Ε1), Νικόλαος Ορφανιώτης (Ε1), Θωμάς Σιουμπάλας (Ε1), Γιώργος Βλάχος (Ε2), Βαρβάρα Γκιώνη (Ε2), Μυρτώ Πέγιου (Ε2), Αγγελος Σιουμπάλας (Ε2), Φίλιππος Ταμπάκογλου (Ε2), Ιωάννης Γιατράς (ΣΤ1), Ευα Δουκάκη (ΣΤ1), Ιωάννης Καφούρος (ΣΤ1), Μαρία Μπότσιου (ΣΤ1), Κωνσταντίνος Ράικος (ΣΤ1), Αναστασία Ράϊκου (ΣΤ1), Ιωάννης Αθανασόπουλος (ΣΤ2), Γιώργος Γιασημάκος (ΣΤ2), Ιωάννης Καλέμης (ΣΤ2), Ευάγγελος Καραγιαννόπουλος (ΣΤ2), Παντελής Μπαλλής (ΣΤ2), Γιάννης Παπαδάκης (ΣΤ2), Σπύρος Ράλλιος (ΣΤ2), Αγγελικη Σταράκη (ΣΤ2), Γιώργος Φραγγεδάκης (ΣΤ2), Ελλη Χονδρονικόλα (ΣΤ2)
—————