2ο Πρωτάθλημα ποδοσφαίρου

2013-02-04 00:00

Το σχολείο μας θα συμμετάσχει στο 2ο πρωτάθλημα ποδοσφαίρου που διοργανώνει η Ενωση γονέων Δήμου Αγ. Δημητρίου. Παρακαλούμε τους γονείς που θέλουν τα παιδιά τους να συμμετάσχουν στην ομάδα, να δηλώσουν η συμμετοχή τους στο σύλλογο γονέων.

Περισσότερες πληροφορίες για τον τόπο και το χρόνο διεξαγωγής του πρωταθλήματος, θα δοθούν τις επόμενες ημέρες.

—————

Πίσω