Ένας καταιγισμός ιδεών από τους μαθητές της Ε΄τάξης του σχολείου μας πάνω στο θέμα της επικοινωνίας στα μαθήματα της γλώσσας, της μουσικής και των αγγλικών, με τίτλο " Επικοινωνία είναι..."
Ψηφίστε τη συμμετοχή του σχολείου μας, μέσω της ιστοσελίδας του.
—————