Ύστερα από την κατάκτηση της πρώτης θέσης στο πρωτάθλημα ποδοσφαίρου τα δύο τελευταία χρόνια,το σχολείο μας συμμετέχει και φέτος στη γιορτή ποδοσφαίρου που διοργανώνει η Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων του Δήμου Αγίου Δημητρίου. Στο 5ο σχολικό προτάθλημα θα εκπροσωπήσουν το σχολείο μας δύο ομάδες, εκ των οποίων η πρώτη συγκροτείται από μαθητές των μικρότερων τάξεων και η δεύτερη από μαθητές των δύο τελευταίων τάξεων.Το διοικητικό συμβούλιο του Συλλόγου Γονών και Κηδεμόνων προσκαλεί τους μαθητές και τους γονείς να στηρίξουν την προσπάθεια των παιδιών μας! Οι αγώνες θα διεξαχθούν στον Ασύρματο(δίπλα από το πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής),το Σαββατοκύριακο 21 και 22 Μα'ί'ου, για την ομάδα των μικρών μαθητών και το Σαββατοκύριακο 28 και 29 Μα'ί'ου, για την ομάδα των μεγαλύτερων μαθητών. Οι αγώνες των ομάδων μας, για την πρώτη φάση των ομίλων,θα διεξαχθούν : -το Σάββατο 21 Μα'ί'ου- στις 11:15 η ομάδα των μικρών μας μαθητών θα αγωνιστεί απέναντι στην ομάδα του 14ου Δημοτικού και στις 12:45 απέναντι στην ομάδα του 1ου Δημοτικού.-το Σάββατο 28 Μα'ί'ου -στις 9:45 η ομάδα της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης θα αγωνιστεί απέναντι στην ομάδα του 5ου Δημοτικού ,στις 11:15 απέναντι στην ομάδα του 15ου Δημοτικού και στις 12:45 απέναντι στην ομάδα του 14ου Δημοτικού. Ας βρεθούμε όλοι εκεί...
—————