ΘΕΜΑ: Αντιμετώπιση επικίνδυνων ζημιών στις εγκαταστάσεις του 20ου Δημοτικού Σχολείου Αγίου Δημητρίου
Αξιότιμοι κύριοι,
Όπως πολύ καλά γνωρίζετε, το 20ο Δημοτικό αποτελεί το μεγαλύτερο σε δυναμικότητα σχολείο του Δήμου Αγίου Δημητρίου – καθώς τη σχολική χρονιά 2014-2015 φοιτούν σε αυτό 307 μαθητές – και ως εκ τούτου οι ανάγκες για την ασφαλή διαβίωση εντός των εγκαταστάσεών του αποτελούν θέμα ύψιστης προτεραιότητας για τις εκατοντάδες οικογένειες δημοτών, τις οποίες εκπροσωπούμε.
Σε αυτή την κατεύθυνση – και με αφορμή μάλιστα την επικείμενη έναρξη του προγράμματος «Αθλοδιακοπές 2015», κατά τη διάρκεια του οποίου ο Δήμος Αγίου Δημητρίου, μετά από απόφασή του, πρόκειται να κάνει χρήση των εγκαταστάσεων του σχολείου μας – το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων υποχρεούται να υπενθυμίσει για ακόμα μία φορά τα δύο κυριότερα τεχνικά προβλήματα που υφίστανται στο 20ο Δημοτικό και τα οποία χρήζουν άμεσης αντιμετώπισης από την πλευρά σας:
1. Επικίνδυνη μπασκέτα στο προαύλιο
Αποτελεί το πλέον χρονίζον τεχνικό πρόβλημα και έχει πολλάκις τεθεί εδώ και τουλάχιστον πέντε (5) χρόνια, τόσο από τη διεύθυνση του σχολείου όσο και από τα προηγούμενα διοικητικά συμβούλια του Συλλόγου, ενώ και οι αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου έχουν γνωμοδοτήσει για τη σοβαρότητα του (υπενθυμίζεται η από τις 23/10/2014 γνωμοδότηση, αρ. πρ. 37195/2014, του πολιτικού μηχανικού του Δήμου, κ. Παναγιώτη Τζινιέρη), χωρίς όμως αποτέλεσμα: Η άχρηστη, παροπλισμένη μπασκέτα (συνημμένες φωτογραφίες) χάσκει σκουριασμένη στο προαύλιο προκαλώντας ανησυχία για την ασφάλεια των 307 μαθητών οι οποίοι καλούνται να κάνουν το μάθημα της γυμναστικής έχοντας στη διάθεση τους την έτερη και μοναδική μπασκέτα, η οποία παραμένει – και ελπίζουμε να παραμένει για αρκετό καιρό ακόμα – σε χρήση…
2. Σκουριασμένες πόρτες και κάγκελα περιμετρικά
Όπως έχει καταγγελθεί επανειλημμένα στο Δ.Σ. του Συλλόγου από γονείς αλλά και όπως πολύ καλά μπορεί να διακρίνει κανείς στις συνημμένες φωτογραφίες, οι σιδερένιες πόρτες και τα κάγκελα περιμετρικά του κτιρίου έχουν πλέον σκουριάσει λόγω ανύπαρκτης συντήρησης από την εποχή που τοποθετήθηκαν – πριν από έντεκα (11) χρόνια, όταν δηλαδή κατασκευάστηκε το σχολείο! Μάλιστα, αν δεν καθαριστούν και δεν βαφτούν άμεσα, η χρήση τους εγκυμονεί τεράστιους κινδύνους για την ασφάλεια των μαθητών, του προσωπικού και των γονέων - συνοδών καθώς τα σίδερα σε πολλά σημεία απειλούν να κοπούν…
Με την πεποίθηση ότι θα ανταποκριθείτε άμεσα και θα προχωρήσετε στη διαδικασία των επισκευών προκειμένου να διασφαλίσετε τη διεξαγωγή των καλοκαιρινών δραστηριοτήτων σ’ ένα χώρο ασφαλή και κατάλληλο για να υποδεχθεί πλήθος παιδιών κι από άλλα σχολεία, αλλά και με την προσδοκία ότι κατά τη νέα σχολική χρονιά 2015-2016 οι συμπολίτες μας θα μπορούν να είναι σίγουροι ότι τα παιδιά τους φοιτούν σε ένα πιο φιλόξενο περιβάλλον, αναμένουμε τις ενέργειες σας.
Για το Δ.Σ. του
Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του
20ου Δημοτικού Σχολείου Αγίου Δημητρίου
Ο πρόεδρος Σπύρος Δ. Κρίκος Η γενική γραμματέας Λεβεντοπούλου - Παπαδοπούλου Χριστίνα
—————