Κάτω από την άσφαλτο υπάρχει παραλία!
6,7 και 12 ΙΟΥΝΙΟΥ 2015
ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
Με ένα… επαναστατικό αλλά και άκρως καλοκαιρινό σύνθημα, ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων σάς προσκαλεί σε ένα τριήμερο εκδηλώσεων για να αποχαιρετήσουμε τα μαθήματα και να υποδεχτούμε μαζί με τα παιδιά μας το καλοκαίρι!
-Σάββατο 6 Ιουνίου 2015 και ώρα 19:30 στην αίθουσα εκδηλώσεων:
«ΟΔΥΣΣΕΙΑ». Θεατρική παράσταση του πρώτου τμήματος της θεατρικής αγωγής του Συλλόγου σε κείμενο και σκηνοθεσία Ιωάννας Μενδρινού και μουσική Έφης Μαρκουλάκη.
-Κυριακή 7 Ιουνίου 2015 και ώρα 19:30 στην αίθουσα εκδηλώσεων:
«ΕΝΑ… ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ». Θεατρική παράσταση του δεύτερου τμήματος της θεατρικής αγωγής του Συλλόγου Γονέων. Το μυθιστόρημα της Πηνελόπης Δέλτα σε ελεύθερη θεατρική απόδοση και σκηνοθεσία της Ιωάννας Μενδρινού.
-Παρασκευή 12 Ιουνίου 2015 και ώρα 19:30 στο προαύλιο:
Η αποχαιρετιστήρια καλοκαιρινή γιορτή του Συλλόγου Γονέων και του Συλλόγου Διδασκόντων για όλα τα παιδιά του σχολείου μας.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει:
Θα ακολουθήσει πάρτι με dj και karaoke ενώ θα προσφερθεί φαγητό για όλα τα παιδιά.
Παράλληλα, στις 12/6 και 15/6 στο χώρο του σχολείου θα πραγματοποιηθεί
έκθεση βιβλίου για την ενίσχυση της σχολικής βιβλιοθήκης.
Το Δ.Σ.
του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του
20ου Δημοτικού Σχολείου Αγίου Δημητρίου
—————