Κάτω από την άσφαλτο υπάρχει παραλία! Το 20ο Δημοτικό υποδέχεται το καλοκαίρι με ένα τριήμερο εκδηλώσεων

2015-06-02 19:05

Κάτω από την άσφαλτο υπάρχει παραλία!

 

6,7 και 12 ΙΟΥΝΙΟΥ 2015

ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

 

Με ένα… επαναστατικό αλλά και άκρως καλοκαιρινό σύνθημα, ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων σάς προσκαλεί σε ένα τριήμερο εκδηλώσεων για να αποχαιρετήσουμε τα μαθήματα και να υποδεχτούμε μαζί με τα παιδιά μας το καλοκαίρι!

 

-Σάββατο 6 Ιουνίου 2015 και ώρα 19:30 στην αίθουσα εκδηλώσεων:

«ΟΔΥΣΣΕΙΑ». Θεατρική παράσταση του πρώτου τμήματος της θεατρικής αγωγής του Συλλόγου σε κείμενο και σκηνοθεσία Ιωάννας Μενδρινού και μουσική Έφης Μαρκουλάκη.

 

-Κυριακή 7 Ιουνίου 2015 και ώρα 19:30 στην αίθουσα εκδηλώσεων:
«ΕΝΑ… ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ». Θεατρική παράσταση του δεύτερου τμήματος της θεατρικής αγωγής του Συλλόγου Γονέων. Το μυθιστόρημα της Πηνελόπης Δέλτα σε ελεύθερη θεατρική απόδοση και σκηνοθεσία της Ιωάννας Μενδρινού.

 

-Παρασκευή 12 Ιουνίου 2015 και ώρα 19:30 στο προαύλιο:
Η αποχαιρετιστήρια καλοκαιρινή γιορτή του Συλλόγου Γονέων και του Συλλόγου Διδασκόντων για όλα τα παιδιά του σχολείου μας.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει:

  • Επίδειξη από τα τμήματα των παραδοσιακών χορών με υπεύθυνη την Ευαγγελία Καμνιώτη.
  • Επίδειξη από τα τμήματα της ρυθμικής γυμναστικής με υπεύθυνη την Κατερίνα Κοκκόση.
  • Επίδειξη από τα τμήματα του λάτιν χορού με υπεύθυνη την Μαρία Σεϊτανίδου.

Θα ακολουθήσει πάρτι με dj και karaoke ενώ θα προσφερθεί φαγητό για όλα τα παιδιά.

Παράλληλα, στις 12/6 και 15/6 στο χώρο του σχολείου θα πραγματοποιηθεί

έκθεση βιβλίου για την ενίσχυση της σχολικής βιβλιοθήκης.

 

Το Δ.Σ.

του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του

20ου Δημοτικού Σχολείου Αγίου Δημητρίου

AFISA-KALOKAIRI-2015.pdf (445356)

—————

Πίσω