Το κουδούνι χτυπά...

2016-09-09 14:43

Αγαπητοί γονείς,πιστοί στο "ραντεβού" του Σεπτέμβρη, θα βρεθούμε στον Αγιασμό για τη νέα σχολική περίοδο που θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 12/9/2016, ώρα 9:15 πμ στον αύλειο χώρο του σχολείου. Το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του 20ου Δημοτικού Σχολείου Αγίου Δημητρίου εύχεται καλή αρχή σε μικρούς και μεγάλους!

—————

Πίσω